Na mapie przygody wciskamy SHIFT+tylda, kasujemy tyldę, która pojawia się w konsoli, wpisujemy kody i potwierdzamy Enterem. Odpowiednio:

MONEY x – dostajemy x złota
CRYSTAL x – kryształy
RUNE x – dodaje zadaną wartość do wszystkich run
SPIRIT x – ustawia poziom wszystkich duchów szału (max. 30)
MANA x – ustawia ilość punktów many
RAGE x – ustawia ilość punktów szału
BOAT – łódź za darmo
LEVELUP – awans na kolejny poziom
LEADERSHIP x – ustawia wartość dowodzenia na x
DOUBLEARMY # – gdzie # to numer slotu z jednostkami – podwaja ilość jednostek w danym slocie
MAGICBOOK – wszystkie dostępne czary
CLEARWIFE – nie ma dzieci
ITEM – otrzymujesz przedmiot , wykaz nazw przedmiotów dostępnych w grze znajdziesz w \ sesje \ base \ ses.kfs \ items.txt, nazwa to tytuł bloku obiekt (np. rahha_shield). Funkcja ta nie działa do końca poprawnie – nie ma możliwości zdobycia niektórych przedmiotów (zła nazwa). Pamiętaj by mieć wolną pierwszą pozycję w plecaku – jeśli znajduje się tam inny przedmiot korzystanie z niego stanie się niemożliwe. Aby zobaczyć zmiany otwórz ponownie okno bohatera.
EXP # – dodaje punkty doświadczenia w liczbie .
BEEP – głośnik systemowy wydaje dźwięki.
FUCK – znikają wszystkie oddziały gracza oprócz 1 chłopa.
SAVE – szybki zapis gry
LOAD – szybkie wczytanie stanu gry.

Oczywiście w miejsce “x” wpisujemy interesujące nas wartości. Konsoli nie można aktywować w czasie walki.